4.04.2014

Liebster Award

 Liebster Award 

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę". Jest przyznawana dla blogów o najmniejszej liczbie obserwatorów, aby pomóc w rozpowszechnianiu ich. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, następnie nominować 11 blogów (poinformować ich o nominacji pod najnowszym postem) i zadać im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pierwsza nominacja od Kingi (dziękuję)

1. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

  • Fotografem 

2. Czym dla ciebie jest przyjaźń? 
  • Można ją obdarować tyko jedną osobę, która jest godna zaufania, szczera wobec ciebie, można zawsze liczyć na wsparcie, stoi zawsze za tobą murem. To jest dla mnie przyjaźń ;)
3. Wierzysz w UFO?
  • Nie. Choć nic nie wiadomo co kryję się w kosmosie :)
4. Masz zwierzaka, jeżeli tak, to co to jest?
  • Pewnie. psy, Owczarka niemieckiego (Saba), Jamnika (Goofi). A w domu Sunie Yorka (Moli) :)
5. Zdarzyło Ci się coś kiedykolwiek ukraść?
  • Nie. Nie miałam jeszcze okazji poczuć takiej adrenaliny. (śmiech)
6. Twoja ulubiona postać z filmu/książki (i czym Ci zaimponowała)?
  • Główna bohaterka z książki autorki Melissy De La Cruz Błękitnokrwistych. Schuyler Van Alen, zaimponowała mi swoją odwagą, charyzmą,  jest gotowa poświęcić życie dla osób które kocha.
7. Gdybyś nad jeziorem spotkała złotą rybkę, która spełni Twoje 3 życzenia, co to byłoby?
  • Aby zniknęły wszystkie choroby
  • zagranie w filmie :D
  • poznanie autorek moich ulubionych książek.
8. Twój ulubiony smakołyk? 
  • czekolada z orzechami. (Mmmm)
9. Twój ulubiony kolor?
  • Nie mogę się zdecydować na jeden, Fiolet i Granat :D
10. Wymarzona randka?
  • Spacer w Paryżu pod gwiazdami :)
11. O czym było opowiadanie, które trafiło do twojego serca? 
  •  Trafiłam kiedyś na taką stronę "Dary anioła inna historia". Na zawsze zostanie w moim sercu :)

Moje Nominacje :
give-up-or-fight.blogspot.com/
cruel-crime.blogspot.com/
counting-stars-one.blogspot.com/
corka-aniolow.blogspot.com/
fallenangelsandvampires.blogspot.com/
clary-jonatan-da.blogspot.com/
oddech-delena-ff.blogspot.com/
akademia-zagubionych-dusz.blogspot.com/
historia-jey.blogspot.com/
mozeszmnie-zlamac.blogspot.com/
jednoczesniedwieosoby.blogspot.com


1. Co myślisz o moim opowiadaniu? (dopiero się rozkręcam, ale chce znać twoje zdanie) ;)
2. Ile masz lat?
3. Jeśli miałabyś szansę wydać książkę, to o czym i jaki by nosiła tytuł?
4. Ulubione zwierzątko?
5. Spotykasz w parku na spacerze swojego ulubionego aktora/aktorkę, co robisz ?
6. Twoje hobby?
7. Twoja ulubiona książka/film ?
8. Skąd bierzesz inspirację do pisania bloga?
9. Wolisz dzień czy noc? Dlaczego?
10. Twoje plany na najbliższą przyszłość?
11.Obiecujesz, że będziesz odwiedzać mojego bloga i zostawisz ślad po sobie? :)





Jeśli odpowiesz na nominację i moje pytania powiadom mnie o tym w komentarzu do tej notki. Pozdrawiam i zapraszam do przeczytania kolejnego rozdziału :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedziałam już na pytania. Bardzo dziękuję za nominację.
    http://cruel-crime.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, odpowiedzi już możesz znaleźć na blogu:
    http://daj-mi-chwile.blogspot.com/
    co prawda inny blog, ale tylko na nim mam libster award :)
    + zapraszam na rozdziały. <3

    OdpowiedzUsuń

Na ile oceniasz mój blog :)

A ty co robisz ?

Obserwatorzy

Translate

Layout by Yassmine